пʼятниця, 3 березня 2017 р.

Пам’ятка керівнику гуртка
щодо підготовки до заняття

1. Відповідно до програми, навчально-тематичного плану визначити тему заняття, які знання та вміння повинні отримати вихованці під час заняття.
  1. За навчально-тематичним планом визначити місце даного заняття в системі занять з теми, його основний зміст. (заняття  повинні відображати зв'язок з попередніми заняттями, якщо це заняття однієї теми)
  2. Підібрати методичну літературу  (для опрацювання керівником гуртка) по темі заняття.
  3. Визначити мету заняття. 
  4. Виходячи з мети заняття, визначити його зміст, основні поняття та ідеї, послідовність вивчення матеріалу (основні етапи).
  5. Розподілити  навчальний час на всі етапи заняття.
  6. Визначити тип заняття.
  7. Визначити форму проведення заняття (індивідуальна, робота зі всією групою, екскурсія, вікторина, заняття-подорож)
  8. Виходячи із типу, змісту, мети заняття, засобів навчання, рівня підготовленості вихованців, підібрати методи навчання.
  9. Підібрати різні форми організації навчальної діяльності, обміркувати можливості для самовияву кожного (передбачити  чергування різних видів робіт дітей, складного і нескладного матеріалу, використання прийомів  диференціації навчальної роботи, а також елементи проблемного навчання, правильне співвідношення між роботою під керівництвом керівника гуртка і самостійною роботою гуртківців).
  10.  Продумати чергування видів робіт завдань для зниження втомлюваності дітей (підготувати  ігри,  фізкультхвилинки).
  11.  Продумати  дидактичний і наочний матеріал до заняття.
  12.  Підібрати необхідні засоби навчання (ТЗН)
  13.  Підготувати   конспект заняття  (щоденний план-конспект  або  розгорнутий). 

Немає коментарів:

Дописати коментар