Пам’ятка керівнику гуртка
щодо підготовки до заняття
1. Відповідно до програми,
навчально-тематичного плану визначити тему заняття, які знання та вміння
повинні отримати вихованці під час заняття.
- За
навчально-тематичним планом визначити місце даного заняття в системі
занять з теми, його основний зміст. (заняття повинні відображати зв'язок з
попередніми заняттями, якщо це заняття однієї теми)
- Підібрати
методичну літературу (для опрацювання керівником гуртка)
по темі заняття.
- Визначити мету заняття.
- Виходячи з мети заняття,
визначити його зміст, основні поняття та ідеї, послідовність вивчення
матеріалу (основні етапи).
- Розподілити навчальний час на всі етапи заняття.
- Визначити тип заняття.
- Визначити форму проведення
заняття (індивідуальна, робота зі
всією групою, екскурсія, вікторина, заняття-подорож)
- Виходячи із
типу, змісту, мети заняття, засобів навчання, рівня підготовленості
вихованців, підібрати методи навчання.
- Підібрати
різні форми організації навчальної діяльності, обміркувати можливості для
самовияву кожного (передбачити чергування різних
видів робіт дітей, складного і нескладного матеріалу, використання
прийомів диференціації навчальної
роботи, а також елементи проблемного навчання, правильне співвідношення
між роботою під керівництвом керівника гуртка і самостійною роботою
гуртківців).
- Продумати чергування видів робіт завдань
для зниження втомлюваності дітей (підготувати ігри,
фізкультхвилинки).
- Продумати
дидактичний і наочний матеріал до заняття.
- Підібрати необхідні засоби навчання (ТЗН)
- Підготувати конспект заняття (щоденний план-конспект або розгорнутий).
Немає коментарів:
Дописати коментар